Retourneren

Beschadigde producten bij aankomst. Wat vervelend!

Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode.

Voor de snelste oplossing stuur je ons een email met een foto waarop het beschadigde deel van het product te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defecte deel duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Voor defecten producten leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen wij uw het volledige aakoopbedrag terug. Voor vragen omtrent beschadigde producten bij aankomst kunt u terecht bij info@lolando.nl.

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat er soms bestellingen doorheen glippen en wij u een verkeerd product leveren. Natuurlijk lossen wij dit en sturen wij u kosteloos de juiste bestelling op.

Voor vragen over de levering van de verkeerde producten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@lolando.nl.

Onze bestellingen worden na 5 minuten in het verwerkingsproces gestopt en daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk. Ons systeem loopt volledig geautomatiseerd met onze leveranciers waardoor de verzending van de geplaatste bestellingen niet meer tegen te houden is. Bij ontvangst van je bestelling kan het product binnen 14 dagen na ontvangst retour gemeld worden.

Als u niet tevreden bent over u bestelling kun u deze binnen 14 dagen na ontvangst retour melden. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door u geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening staat. Indien u een retour wenst te melden dient u een mailtje te sturen naar info@lolando.nl. Hierna ontvang u de verdere info over hoe te retourneren. Na de aanmelding van het retourtje heeft u 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Bekijk hiervoor ons retourbeleid.

Track & Trace

U kunt u bestelling via deze pagina.
'VOLG JE BESTELLING'
Op deze pagina kunt u uw track & trace code invoeren om uw pakketjes te volgen.

Vanaf het moment dat uw pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Wanneer uw bestelling is verwerkt en verzonden sturen wij u uw track & trace code via e-mail.

Verzending

De bestelling worden Gratis verzonden.

De gemiddelde levertijd is 10-15 werkdagen. Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Door dit unieke bedrijfsmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze concurrenten.

De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt in het leveringsproces.

Heeft u 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak!

Voor verdere vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@lolando.nl