Verzendbeleid

Verzending en Levering

We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en verzenden.


Levertijd

Wij vinden het milieu erg belangrijk en daarom doen wij ons best om bij te dragen aan een betere wereld met minder vervuiling. Vandaar dat wij werken met bulk orders en alleen de producten verzenden die daadwerkelijk besteld zijn. Hierdoor is onze gemiddelde verwerkingstijd 1-2 werkdagen voor bestellingen en onze gemiddelde levertijd 4-12 werkdagen voor levering. 

Houd er rekening mee dat de levertijden indicatief zijn en kunnen variëren als gevolg van externe factoren waar LOLANDO geen controle over heeft.


Verzendkosten

Wij dekken de verzendkosten voor al onze producten binnen Nederland en België. Ze worden gratis naar je verzonden. Er is geen minimum bestelwaarde.


Leveringsdiensten

We maken gebruik van betrouwbare leveringspartners om ervoor te zorgen dat je bestelling veilig en op tijd wordt afgeleverd.


Track & Trace

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een per e-mail een track & trace code. Hiermee kun je de voortgang van je bestelling volgen.


Niet geleverde pakketten

In geval van een niet-geleverd pakket, neem contact op met onze klantenservice. We zullen samen met jou werken om een passende oplossing te vinden.


Verzendadres

Zorg ervoor dat het opgegeven verzendadres correct is bij het plaatsen van een bestelling. We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen of problemen als gevolg van onjuiste adresinformatie.


Vertraagde levering

In het geval van vertraagde leveringen vanwege onvoorziene omstandigheden zoals weersomstandigheden of transportproblemen, vragen we om begrip en geduld. Wij zullen ons uiterste best doen om je op de hoogte te houden en je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Voor verdere vragen over verzending kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@lolando.nl